Tyto stránky používají k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Výměna a vrácení zdarma do 30 dnů od nákupux

Výměna ZDARMA do 30 dnů: Objednali jste zboží a neodhadli svoji velikost? Zdarma vám je do 30 dnů od nákupu převezmeme a vyměníme. Zboží lze zabalit, přiložit k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Na kopii faktury prosím přesně uveďte, za co chcete zboží vyměnit (název, kód, velikost, barva, atd.).  Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku. Jakmile obdržíme balíček, překontrolujeme zboží a v nejkratší možné době zašleme Vámi vybrané náhradní zboží.  Poštovné od Vás k nám a pak od nás zpět k Vám je ZDARMA.

Vrácení zboží ZDARMA do 30 dnů:
Zboží můžete vrátit do 30 dní od doručení bez udání důvodu a my Vám vrátíme peníze.  Zboží lze zabalit, přiložit k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Na kopii faktury prosím přesně uveďte číslo účtu kam poslat zpět peníze. Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku. Po obdržení zásilky a kontorle zboží Vám vrátíme peníze zpět.

Doprava ZDARMA při objednávce nad 3.000 Kč - Doprava ZDARMA je poskytována v případě, že objednávka překročí částku 3.000 Kč s DPH nebo si kupující zboží převezme osobně na prodejně. Doprava zdarma platí pouze pro jeden balík do maximální podporované váhy dopravce. Při váze větší jak maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.

Garanace nejlepšího nákupu - Kvalitní a spolehlivé produkty jsou pro www.nejeodevy.cz samozřejmostí. Snažíme se neustále zlepšovat v péči o zákazniky a plnit Vaše požadavky a přání.  Ať potřebujete s čímkoliv poradit, jsme tu pro Vás. V případě, že u konkurence najdete lepší cenu, pošlete nám odkaz, my situaci prověříme a nabídneme lepší cenu. Podle našich možností se budeme snažit Vám nabídnout co nejlepší možnou cenu.

Termíny doručování zásilek

Zboží, které je skladem je obvykle expedováno do dvou až čtyřech pracovních dnů po obdržení objednávky (v případě dobírky) nebo od přijetí platby od kupujícího (v případě platby přes účet, složenkou apod.).

V případě, že u zboží je termín: "do 7 pracovních dnů" - zboží není skladem, zboží bude obvykle expedováno do 7 pracovní dní. V případě, že u výrobce či dovozce zboží na skladě nebude, bude kupující informován do 4 pracovních dní o době dodání prostřednictvím emailu, který kupující vyplnil v objednávce

V případě, že u zboží je termín: "Na objednávku - dodání dle výroby" - zboží není skladem v prodejně nejodevy.cz. Dané zboží není na skladě ani u výrobce či dovozce. O průběžném stavu naskladnění zboží bude kupující informován prostřednictvím emailu, který kupujicí vyplnil v objednávce.


Cena za dopravu

Doprava ZDARMA je poskytována v případě, že objednávka překročí částku 3.000 Kč s DPH nebo si kupující zboží převezme osobně na prodejně.

Osobní vyzvednutí na naší prodejně v Černé Hoře (okres Blansko): ZDARMA. Na prodejně je možnost platit, jak v hotovosti, tak platební kartou.

Přeprava naším autem - pouze okes Brno-město, Brno-venkov, Blansko : 0 Kč bez DPH - Bez omezení maximální podporované váhy.

Příplatek za dobírku u Přeprava našim autem: 0 Kč bez DPH

Přepravní společnost - Česká pošta, PPL, Zásilkovna, WE-DO - zvolíme nejvhodnější: 100 Kč bez DPH

Příplatek za dobírku u Přepravní společnost - Česká pošta, PPL, Zásilkovna, WE-DO - zvolíme nejvhodnější: 26,45 Kč bez DPH

Přeprava na Slovensko:

Platba v eurech.

Přepravce PPL přímo na adresu platba předem na Slovensko: 144,63 Kč bez DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - doba přepravy 1-2 dny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 30 kg.

Příplatek za dobírku u přepravce PPL přímo na adresu Slovensko : 46 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

Přepravce DPD přímo na adresu platba předem na Slovensko: 142, 15 Kč bez DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu) - doba přepravy 1-2 dny. Maximální podporovaná váha dopravce je 30 kg. Uvedená cena je za balík do váhy 5 kg, váha 5-10 kg je příplatek 33 Kč, váha 10-20 kg je příplatek 69 Kč, váha 20-30 kg je příplatek 99 Kč.

Příplatek za dobírku u přepravce DPD přímo na adresu Slovensko : 55 Kč s DPH (platba v EURO dle aktuálního kurzu)

Pozn.: Při výběru dopravy přepravní společností a odběru zboží s větší hmotností než maximální podporovaná váha dopravce je placeno za každý další balík další dopravné.

Platební údaje:

Při platbě převodem nebo složenkou plaťte prosím tak, aby částka přišla na náš účet nejpozději do 7 dní od potvrzení objednávky.

Platba v Kč na účet:

FIO BANKA
č.ú.: 2801041784/2010


Platba v EURech na účet::

FIO BANKA Blansko - EURO účet
č.ú.:2101041783/2010

IBAN: CZ4520100000002101041783
BIC kód: FIOBCZPPXXX

Platební brána COMGATE

Na stránkách www.nejodevy.cz můžete zboží zakoupit také přes platební bránu COMGATE - akceptace platby kartou VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro, Diners Club. Zrychlené bankovní převody (platební tlačítka) všech významných bank v Česku, Slovensku na v Polsku.

Více viz.: https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana

Případné dotazy, reklamace k platbám přes bránu COMGATE:

ComGate Payments, a.s.
Gočárova třída 1754 / 48b, Hradec Králové
E-mail: platby-podpora@comgate.cz
Tel: +420 228 224 267

EET:

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line, v případě technického výpadku pak do 48 hodin. Eshop nejodevy.cz má zavedeno EET.


Reklamace:

Reklamované zboží zabalte, přiložte k němu kopii faktury (dokladu o koupi). Součástí balíčku vyplňte i reklamační formulář viz zde níže ke stažení - Reklamační formulář ke stažení.  Daný balíček pak vložte na kteroukoliv nejbližší Zásilkovnu ve Vašem okolí. Na Zásilkovně je třeba uvést kód pro poslání balíčku zpět k nám. Tento kód obdržíte v emailu, který posíláme vždy, když Vám odesíláme Vaši objednávku.

Reklamační formulář ke stažení

K reklamovanému zboží prosím přiložte :

  • Kopii dokladu o koupi či jiný doklad prokazující koupi zboží
  • Popis závady
  • Kontaktní údaje (adresa pro odeslání případného opraveného zboží a číslo účtu pro případné vrácení peněz)

Dárky, které jsou poskytovány zdarma, nelze uplatňovat žádná práva spotřebitele. Toto zboží splňuje podmínky Darovací smlouvy a veškeré normy podle platné legislativy ČR.

Je-li přijatý balíček se zbožím od přepravce poškozený:

  • Zásilku, která jeví známky poškození, NEPŘEBÍREJTE!
  • V případě, že zásilku přeberete, je třeba s přepravcem sepsat škodový list + udělat fotodokumentaci balíku před rozbalením. Bez fotodokumentace nemůžeme uhradit případné chybějící zboží.

Je-li zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je potřeba o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost, v závislosti na druhu vámi vybrané přepravy.

Zboží bylo dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu:

Prosíme, napište podrobnosti na info@nejodevy.cz, kde vám sdělíme jak dále postupovat.

Termín vyřízení reklamace:

  • Vaše reklamace bude vyřízena ve 30 denní lhůtě.

Náklady spojené s dopravou hradíme my přes uvednou Zásilkovnu. Prosím při vracení preferujte posílání zpět přes Zásilkovnu.  Poslání zboží přes jinou přepravní společnost například ČESKÁ POŠTA) na adresu vyřízení reklamace a zpět vám budou uhrazeny při splnění těchto podmínek:

  • Reklamace bude oprávněná (nebude se jednat např. o závadu způsobenou chybnou obsluhou, mechanickým poškozením apod.),
  • Na info@nejodevy.cz zašlete žádost o proplacení nezbytných nákladů spojených s dopravou reklamovaného zboží a doložíte výši nákladů (sken účtenky za poštovné, přepravní list apod.).
  • Proplatit lze pouze náklady v přiměřené výši vzhledem k povaze zboží. Např. náklady na poštovné, nikoliv za taxi službu.

O průběhu reklamace Vás bude informovat naše reklamační oddělení - gamebily@seznam.cz

Vzorový formulář pro odstoupení nebo změnu objednávky - PDF